< Till bloggens startsida

Nicke's 18

Kan man sammanfatta helgen? Vettefan! 

I lördags så drog jag ut med Nicke som fyllde 18 och mötte upp med Robin P, Alle, Joffe och Sebbe + randoms. Vi drog hem till Tompa och började festa så smått. När vi fick igång alla så vare allsång på Fuck You I'm Drunk som gällde stor del av tiden! :D Sen drog vi därifrån, mäktigt onyktra och högljudda och jag gick in och terrade Phille lite som jobbade :D

Sen vet jag att vi drog till godsmagasinet och glodde på McPieass och Screamer, drog hem en stund till Hanna och myste (när vi skulle därifrån gick jag och skrek om att nån hade snott min jacka, men uppenbarligen hade jag kommit dit utan nån jävla jacka x)), drog till köket, käkade på torino där vi hade otroligt kul åt Robin som var otroligt jävla borta x) och sen drog jag, Nicke, Robin och Alle till Chaplins och chillade ett tag innan jag o Nicke däckade hemma hos syrran, jag i soffan och han på golvet xD haha. 

Hände ju en jävla massa men jag orkar inte dra upp allt och en del har försvunnit i dimman och aldrig kommit ut igen. Men fyfan vad jävla kul det var :D Nu ska jag kolla hur mycket pengar som försvann på köket (Y)

Puss!!!!!!



Fuck you I'm drunk:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0