< Till bloggens startsida

Något som är helt utanför den vanliga sortens inlägg för mig :)

Prylslyna som jag är så måste jag ju bara säga att Ipad, som typ är nya übergrejen från Apple, inte är värd o köpa än x) 

Ingen USB, ingen kamera och förmodligen programvara som det har kompromissats med för att få ut den på marknaden så snart som möjligt! Inom några månader kommer det att komma ut uppdaterade versioner, precis som med Iphone. Så om man köper nu är man ju rätt puckad egentligen!


Edit:

Glömde skriva det innan, men nicke påminde mig så duktigt :) Ipad har ingen multitasking och kan därför bara hålla igång en sak samtidigt! Att lyssna på musik samtidigt som du är ute på internet är alltså bara att glömma x)

Kommentarer
Nicke

Ipad är fyra Iphones ihopklistrade typ ;P It aint' shit dude xD Ingen multi tasking, dvs du kan bara göra en sak på den (typ ha webbläsaren öppen och inte göra nått annat samtidigt). Den använder dessutom Iphones operativ system. Skiten kan suga min kuk for all i care xP

2010-04-05 @ 14:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0