< Till bloggens startsida

Betingdag

Dagens stora händelse var väl att vi hade beting! Det är alltså när man spelar upp sina instrument man har privatlektioner i på scen framför publik. 
Jag körde både mitt sångbeting och gitarrbeting idag och jag är faktiskt jävligt nöjd! :) 

På gitarr lirade jag take five som är en jävligt svängig...jazzlåt? Asskön iaf! 
Sången hade jag en jävla beslutsångest om. Skulle ha kört Father & Son var det sagt men jag ville mycket hellre köra Empty chairs at Empty tables. Den är så fruktansvärt snygg så jag tänkte att vafan, man vill ju göra något nice när det väl är beting! Så jag sms:ade min sångpedagog igår kväll för att förbereda henne och frågade även om hon kunde kompa mig. Sagt och gjort, idag körde jag den och det gick bra som fan. Har aldrig haft en låt där jag går upp högre! Roligare att sjunga på höjden än på djupet ju! ;) 

Många andra jävligt sköna låtar och härliga beting! Man får alltid skriva ner massa efter betingen eftersom man hör så många sköna låtar! Så även denna gång. Andra hälften av betingen sker imorgon. 


Nu ska jag väl sätta mig och skriva in texterna från texthäftet till Generation Wild på datorn så de är lite mer lättillgängliga när jag behöver kolla något! Finns ju inte på nätet än :O Dåligt av folk! Jag gör samhället en tjänst, minst!


PUSSSSSSSSSSSSSIIIIZZZZZ!



Kommentarer
Malin

Ja men det är ju en sak man mår bra av :D Sen om man ska peta lite i ordets kanske mer "korrekta" betydelse så är det väl hälsosamt att fingrarna får lite träning? haha ;)

2010-04-19 @ 22:15:49
URL: http://malinannaa.blogg.se/
Alex

HAHAHAH PEDDOBEAR >:D

och du... det är ditt fel att jag tittade på Crashdïets nya video.

Det är ditt fel att jag gillade den.

fan Coffe, jag är INTE Sleaze! xD

2010-04-19 @ 23:35:55
Nicke

Suddenly, pedobear haha ^^

2010-04-21 @ 08:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0