< Till bloggens startsida

äh

Förra inlägget var fan inte nyktert!


Just nu mås det piss. Drog endast till skolan för psykologin idag. Det är seriöst den bästa kursen jag läst! Intressant som fan! Psykologi B då. A-kursen var inte lika intressant, även om den var über den också! 

Varje dag repas det som fan men känns stressigt som fan ändå! En och en halv ny låt blir det haha x) Alla verkar lite sjuka, förmodligen för att frasse tvunget skulle hosta upp hela världens baciller på repningen i måndags. Huvudvärk, trötthet och besök i tingsrätten gjorde inte dagen bättre heller för de stackars bandmedlemmarna. Jag vettefan just nu asså. Blir nog till o stanna hemma imorrn också. Provet i ljudteknik kan jag göra nästa vecka, likaså samhällsprovet. Ska kolla så inte den kursen avslutas nu snart, för isf har jag numera två prov att avsluta innan kursslut. 


I feel like shit, but at least I feel something

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0