< Till bloggens startsida

Well....it's getting better

Idag så jäklar! Fixade mitt historiaprov som jag trodde skulle få ligga och ruttna ett tag till, men ack vad lite val jag hade =) Lika bra det. 15:30 satte jag mig och började på skrivningen. 17:00 (feteprov om amerikanska revolutionen, franska revolutionen, industriella revolutionen, napoleonkrigen och upplysningen) kommer jag ut och finner att joffe och jonas varit så gulliga att de väntat på mig i 1½ timme xD
Raka vägen till Johannes kör, som slutade 10 minuter senare. Lyckat. Sen vare o dra till replokalen, lira skiten ur lite låtar och banka skiten ur frasse och joffe i Super Smash Bros! >=D
Imorgon så blire o festa bort alla hjärnceller och agera wingman med käre Jackie! Dags att bedöva några öron och skrika halsen rå som sandpapper! 

Chill 
/Blakkïe

This doesn't make sense, what the F happened?
Know it's not true!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0