< Till bloggens startsida

Malmö and back

Så var man hemma igen. 

Igår så drog jag till Malmö med syrran, Ola och Carl. Upp tidigt tidigt och sen åka denna enorma bit till malmö i bil. Först som hände var förstås att Ola "visste vart vi skulle köra", vilket resulterade att vi hamnade i någon stadsdel han aldrig varit i (han bodde i malmö i 17 år). Kom fram till slut iaf och käkade en andra frukost.

Sen blev det till o dra ut på stan. Brorsan skulle ju nämligen shoppa åt mig som julklapp. Det blev ett par jeans för 900:- och två par t-shirts för 200:-. Ingen dålig julklapp ^^
Sen köpte jag själv två skivor också:
1. Rammsteins nya "Liebe ist für alle da"
2. Sixx.A.M. "The Heroin Diaries soundtrack"

Asnice båda två!

Vi var i nån ny galleria så fanns ju massa o glo på. Detta resulterade i att syrran gick runt ett bra tag och glodde skor medan vi andra hamnade på nån bar där inne. Sen till slut så sa vi hejdå till brorsan och körde vidare till Olas morsa. Där överöstes vi med godis, pepparkakor och massa annat xD En hel jävla buffé av socker dukade hon fram, och vi var inte speciellt hungriga för vi hade precis ätit. Kändes lite otacksamt o bara äta nån bit när hon öppnade typ hundra påsar godis x)

Hem till slut, utpumpade av dagen. Åkte till skillingeryd och sov där hos ola. Kollade kläder där också som calle skulle kasta ut. Det blev att några t-shirts åkte med som jag tänkte göra scenkläder av. 

Var hemma idag runt kl 17 och då klippte syrran topparna på mig och färgade om mitt hår. Bra det.

Hare gött!

Malmö:


Hår som var brunt:


....blev svart:

Kommentarer
minibus

du är inte lite snygg!



nejmen jag har insett att jag också borde färga håret, men de är så jobbigt :O :D

2009-12-28 @ 18:11:51
URL: http://flugansomfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0