< Till bloggens startsida

Irriterad

Stört jävla irriterande när du anser att du själv får säga saker, men inte jag. Du kallade mig ytlig i en diskussion och när jag påpekade att du sagt samma sak för två minuter sen så himlade du med ögonen....du förstår antagligen inte hur jävla irriterande det är! Det var jävligt dömande, och var ju annat med, men kanske hade du en dålig dag? Kanske tycker du att jag överreagerar, men jävlar i mig att det är sant! Respektlöst helt enkelt. Och vi är ju som syskon....det löser sig, men ta åt dig!

Vissa dagar så äre bara för jävligt! Allt som existerar är skolan och tiden emellan. Fritid känns bara som tid att samla sig igen istället för att få en chans att njuta och göra vad man vill. Känns som om man borde kunna göra så jävla mycket mer med livet än att bara jävla runt utan att veta vad som händer sen. Verkligen satsa och komma någonstans med bandet t ex, men kommer ju alltid saker i vägen....det är ju inte direkt så att man kan ägna hela sin vakna tid åt det, även om man vill! Musiken har hamnat åt sidan den senaste tiden och det känns för jävligt. Behövs mer just nu....håller på att växa fast här inne! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0