< Till bloggens startsida

Hifäääääääh!

Fyfan vad gött med lov nu! Behövdes x) Synd att det är så kort dock (om man får vara pessimist)! 

Blir till o repa, sova, glo film och festa...typ. Vet inte om det finns så mycket mer vettigt o göra :P 

Idag så lirade jag, tillsammans med några andra från min klass, jullåtar som treorna dansade till. Roligare att spela än o dansa, haha xD Blev mest trummor för mig, men även lite sång. Det gick väldigt bra med tanke på att jag höll på o tappa rösten i morse! Vaknade med halsont. "Det är nog bara för att jag inte druckit nåt vatten efter igår" tänkte jag och slet upp mig till köket där en förvånansvärt pigg syster stod och gjorde chokladmjölk till frukosten (sov hos henne inatt då jag var tvungen att infinna mig vid skolan 07:15 för uppriggning). Vatten hjälpte inte nämnvärt och när jag försökte sjunga så kunde jag inte hålla tonen. "Fuck"...
Uppsjungningen gick inte heller bra då rösten sprack på de höga tonerna. Dock så pratade jag som en jävla subwoofer kändes det som. Gick runt och försökte använda rösten så mycket som möjligt och när det sen väl var dags o sjunga så gick det faktiskt rätt bra som tur var x) 

Nu återstår det o se hur jag mår imorrn x) Tror jag håller på o bli sjuk....igen....jag blir aldrig riktigt sjuk verkar det som utan är hela tiden på väg o bli sjuk xD Sjukt störigt! Ska man vara sjuk så ska det komma ordentligt några dagar och inte ligga och jävlas lite grann varje dag!!! Let's kill it!

Let's live it!

Blir antagligen hem till Alex på lördag också. Mys.
Chill
/Blakkïe





Kommentarer
Nikki

Det var faktiskt rätt skoj att dansa, tro det eller ej! Jag hade sjukt låga förväntningar, men ja.. c:

2009-12-21 @ 23:02:04
URL: http://nikkifagermyrholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0