< Till bloggens startsida

Ehe

Hemma! Soft dag i skolan....den blir vad man gör den till :) Sen öva med johannes kör. 

Nu är jag hemma med en påse chips, energidryck och självklart den obligatoriska colan. Blev så fruktansvärt hungrig. Man kunde ju inte äta i skolan heller. Vadå en dag i månaden med endast vegetarisk mat!? Hur vettigt låter det? Jämställdhet innebär att det borde vara en dag varje månad då det bara finns kött också! Finns det? NÄ! Skolan är hycklare! 

I julklapp ska jag få en awesome demo och en awesome bok. Det är vad jag vet än så länge x) och demon ska komma från joel. Är den inte färdig då så ska jag gråta en flod som jag ska dränka honom i! 
Ingen press....

Nu är jag sådär fruktansvärt sugen på någon god kvällsmat....lär ju bli varma mackor....x) 

BRB

Kommentarer
Alex

Vegetarian dissare!

2009-12-07 @ 19:20:13
ida

Det är inget fel på veggo mat!! bara brysselkol :P (har inte pallat lära mig hur det stavas :P)

2009-12-08 @ 20:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0