< Till bloggens startsida

X-mas

Haha ja oj vad chockad jag var igår ^^ överraskad sådär!


Jag älskar verkligen julen. Fast när julafton väl kom tyckte jag nästan det var lite synd, för efteråt så förlorar nästan alla sin julstämning. Det är ju stämningen som bygger upp till julafton som är mysigast =) 

Började iaf med att gå upp tidigt och äta frukost tillsammans. Natten innan var vi uppe och spelade spel, tog julsup och slog in en satans massa paket ^^ Lite trött var man när man gick upp men vetskapen om att en mugg varm choklad väntade var tillräckligt för att jag till slut skulle krypa fram från täcket. 
Sen på dagen så var det mysig musik, dra in till stan och köpa lite smågrejer innan familjen kom. När de väl kommit så var det helt enkelt bara o mysa. Glodde kalle anka och körde julklappsleken, som jag förövrigt kände att jag vann på stenhårt.....

Jag fick vara "tomte" också och delade ut paket efter paket. Fick bl a en bok om astronomi, parfym, pengar och fortsatt prenumeration på Sweden Rock. MEN då tar Ola fram ett litet paket. "Så litet men ändå så stort". När jag öppnar så äre en bilnyckel som ligger i xD Jag kunde inte riktigt fatta det och var rätt så tyst tror jag. Men fyfaaaaan vad glad jag blev :D Den har dock byggts om en del och den ska lackas om så har inte sett den än ^^ Men fyfan vad spänd jag är på o se den och få köra den!!! 

Nu har jag suttit igenom juldagen och det blev film med syrran. Glodde bl a på INK som var en störtskön film, absolut sevärd för alla! Imorgon försvinner jag till brorsan i Malmö. Ska bli askul o träffa honom igen! Blir o dra på stan för hans julklapp är en shoppingtur helt enkelt x) Sen drar vi kanske någon annanstans på kvällen men det kommer bli asbra i vilket fall =) 

Hoppas alla hade en lika bra jul som jag!

Chill
/Blakkïe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0