< Till bloggens startsida

Christmas is here no......soon...

Idag var det pepparkaksbak. Jag bakade lite iaf x) Fick offra mig så syrran slapp stå och baka själv! Lexi kom ju dock och bakade lite sen hon med :) De blev typ tjocka och skumma men det smakade hembakat iaf! ^^ 

Jag har väldigt mycket jag borde plugga till nu. Har tre prov egentligen denna veckan, men kommer skita i ett iaf! Och på onsdag ska jag sjunga på kungshög...får väl se hur det går x) 

Nu får jag väl ta mig en dusch, få i mig något litet att äta och sen sätta mig med gitarren. Intresset att lära sig massa nya låtar har väckts igen! :D Mest Killswitch Engage som spelas men det är mys mys. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0